vineri, 9 octombrie 2009

Noapte

Nu aprinde lumanari. Nu imprastia petale. Te doresc in intreaga-ti goliciune.Tu, esti preludiul meu.
Simturile-mi ard in flacari acum, ca zaci in fata mea. Iti musc buzele salbatic, anticipand nevoia de-ati linge gatlejul masliniu, iar cu un zambet parsiv imi infig unghiile in pielea-ti dulce, placerea inundandu-mi porii.
Totul e o lupta a pasiunii, ma gusti senzual, imi savurezi coapsa transpirata, timp in care imi asculti respiratia sacadata ce iti mangaie orgoliul.
Pupilele se dilata frenetic, atunci cand te simt gafaind turbat sub mine. Orgasmul simultan ne alinta sentimentele. Iar dintii tai ma aduc in pragul disperarii, jucandu-se cu sfarcul meu trezit de exitarea fiecarui colt al trupului meu incordat.
Ne oprim satisfacuti, ramanem imbratisati si ne zambim.


Adorm..

Un comentariu: