vineri, 29 mai 2009

Inutil

Ma multumesc cu linistea apartamentului, glasul oricui ar intrerupe melopeea singuratatii, galantul meu partener de dans. Vorbesc cu aerul imbacsit in timp de imi dau jos hainele. Il voi astepta goala pe gresia neagra, ma va privi indiferent ca de obicei si il voi uri!
Imi voi infige unghiile in carnea sa, se va impinge intre coapsele mele, descarcandu-se de frustrari si ne vom sopti "Te iubesc" fara a realiza insemnatatea cuvintelor. Pentru ca nu ne-am jurat niciodata cu adevarat iubire, el a fost pentru mine un drog inca din prima seara, iar eu...carnea ce o macelareste in fiecare noapte.
Nu voi uita seara...in care ne-am cunoscut. Eram in fata barului, vazand dublu sticlele goale de pe tejghea, cand o voce ce parea ademenitoare pentru urechile mele amortite, intreaba:
-Sex?
Pe moment nu realizam daca tremurul ce ma cuprinsese era din pricina indignarii ori a placerii impuse de idee. Intr-un final l-am urmat, ne-am urcat in taxi si pe intreg parcursul drumului nu ne-am privit. Tacerea imi calma simturile zdruncinate de bautura.
Ajunsi in apartamentul lui..m-am dezbracat incet, bucurandu-ma de privirile statuii inimaginabil de frumoasa din fata ochilor mei. M-a atins si am simtit fiori, ne contopeam trupurile obosite cand..lacrimile au inceput a siroi pe obrajii mei palizi. S-a oprit si pentru intaia si ultima data m-a imbratisat.
In dimineata urmatoare, micul dejun era atent asezat alaturi de mine, insa el nu..Am cautat un bilet, orice tip de semn pana ce am realizat, incapabila sa schitez un gest.. ca eram mai singura decat cu o seara inainte. M-a cuprins o disperare ce inca taie rasuflarea.
Ma macina cu fiecare privire aruncata altei femei, iar el savureaza frustrarile ce ma doboara. Si de fiecare data ii urlu cat de mult il urasc..terminand prin a ii demonstra cat de mult il iubesc.

4 comentarii:

  1. cică incubușii (incubii?) ar avea an unnaturally cold dick :))))) mi s-o părut prea tare asta
    can't have them all! :P
    se potrivește perfect cu scriiturile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. iti repet pt a mia oara:absolut genial!FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut! Imi place cum scrii si m-am gandit sa iti ofer tie, mai departe, premiul "Blogul de aur".

    Pentru mai multe detalii intra la mine pe blog.

    keep doing!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere